W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację podstawowych jej funkcji.

Te cookies są niezbędne do funkcjonowania naszej strony i nie może być wyłączony w naszych systemach. Możesz zmienić ustawienia tak, aby je zablokować, jednak strona nie będzie wtedy funkcjonowała prawidłowo
Te cookies pozwalają nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony. Pomagają nam też dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Jeśli zablokujesz ten rodzaj cookies nie będziemy mogli zbierać informacji o korzystaniu z witryny oraz nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.
Te cookies służą do tego, aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.
Aktualności

Z kopertą do Ratusza

Z kopertą do Ratusza

Urząd Miejski sprzedaje służbowe samochody. Sprzedaż odbędzie się na zasadach przetargu nieograniczonego kopertowego. Kto wygra, będzie mógł poczuć się jak prezydent.

Ponieważ w tym roku Urząd Miejski kupił pięć nowych samochodów za 1,25 mln zł (pisaliśmy o tym tutaj), urzędnicy postanowili sprzedać te, które służyły im dotychczas. Na sprzedaż wystawione są Toyota Camry z 2019 roku, Skoda Superb z 2018 i Chevrolet Spark z 2012 roku.

Zainteresowani mogą złożyć oferty nie niższe niż cena wywoławcza. A ta wynosi 90 200 zł w wypadku hybrydowej Toyoty, 75 900 zł w wypadku Skody oraz 12 300 zł za wysłużonego Chevroleta.

Szczegóły oferty znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.

Samochody można obejrzeć przy budynku Urzędu Miejskiego przy placu Ratuszowym 1 do 25 kwietnia w godzinach pracy UM, ale wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu wizyty pod numerem telefonu: 33 4971 409/33 4971 468.

Oferty pisemne należy składać w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej przy placu Ratuszowym 1 w Wydziale Organizacyjnym, w pokoju nr 6 do 28 kwietnia do godziny 14.55, w zaklejonych kopertach z napisem: Oferta zakupu samochodu marki: ………………….. numer rejestracyjny: ……………………, przy czym na każdy pojazd należy składać oferty osobno. Tego samego dnia o godzinie 15.00 nastąpi otwarcie ofert.

 

Powiązane artykuły

O nas

Portal jest miejscem spotkania i dyskusji dla tych, którym nie wystarcza codzienna dawka smutnych newsów, jednakowych we wszystkich mediach. Chcemy pisać o naszym mieście, Bielsku-Białej, bo lubimy to miasto i jego mieszkańców. W naszej pracy pozostajemy niezależni od lokalnych władz i biznesu.

Cart