Władze miasta unieważniły postępowanie w sprawie wyłonienia firmy, która miała zająć się konserwacją i utrzymaniem wyposażenia miejskich terenów rekreacyjnych. Powodem jest rozbieżność między wyceną kosztów usługi dokonaną przez urzędników a ofertami przedsiębiorców.
Miasto poszukiwało firmy, która miała zająć się bieżącym nadzór, przeglądami i konserwacją wyposażenia placów zabaw, skateparku, boisk sportowych, siłowni plenerowych, stref do ćwiczeń kalistenicznych oraz stref rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie parków i skwerów administrowanych przez Urząd Miejski. Łącznie chodzi o 48 terenów rekreacyjnych na których znajduje się 106 obiektów.
W piątek 25 lipca Urząd Miejski unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia bowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Urząd Miejski wycenił koszt usługi na kwotę 190 tys. zł brutto, a najkorzystniejsza oferta (z trzech złożonych) opiewała na kwotę 325 tys. zł brutto. Tak duża rozbieżność nie dała szans na zawarcie umowy.
Prawdopodobnie w najbliższych tygodniach UM będzie musiał ogłosić nowy przetarg, gdyż obecna umowa na opiekę nad miejskimi terenami rekreacyjnymi kończy się 31 sierpnia.