Szeroki wachlarz usług, które mieszczą się w zakresie wirtualnego doradztwa w pracy biurowej, opartego na wieloletnim doświadczeniu. Taką kompleksową i fachową ofertę zapewnia swoim klientom firma Amazing Agency.
Amazing Agency Paulina Słowińska specjalizuje się w usługach wirtualnej asystentki. Dostarcza kompleksowe wsparcie w wielu kluczowych obszarach działalności biznesowej, a dzięki szerokiemu wachlarzowi usług skutecznie wspiera swoich klientów. Pomaga w zwiększaniu efektywności operacyjnej, poprawie komunikacji, optymalizacji procesów biznesowych oraz osiąganiu strategicznych celów.
Najistotniejsze zagadnienia działalności Amazing Agency skupiają się na administracyjnym wsparciu biurowym w usługach takich, jak m.in.:
- zarządzanie kalendarzem,
- organizacja i planowanie spotkań biznesowych,
- przypomnienia o ważnych terminach i wydarzeniach,
- koordynacja harmonogramów zespołu,
- pisanie i redagowanie oficjalnych pism i korespondencji,
- organizacja i archiwizacja korespondencji papierowej i elektronicznej,
- tworzenie, edytowanie i formatowanie dokumentów,
- przygotowywanie dokumentacji na spotkania, w tym agendy i materiały informacyjne.
Firma udziela ponadto cennych wskazówek w branży social mediów i marketingu, co dostosowane jest do najważniejszych współcześnie potrzeb. To m.in.:
- zarządzanie kontami społecznościowymi,
- tworzenie i publikacja postów,
- monitorowanie i analiza zaangażowania użytkowników,
- interakcja z obserwującymi, odpowiadanie na komentarze i wiadomości,
- realizacja kampanii marketingowych wraz z analizą ich efektywności i optymalizacją,
- tworzenie materiałów promocyjnych, takich jak e-booki, whitepapers.
Amazing Agency to również rzetelna obsługa klienta:
- bezpośrednia komunikacja,
- odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail, telefon lub czat,
- rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
- wsparcie sprzedażowe dotyczące przygotowywania ofert i umów.
Co ważne, firma do każdego klienta podchodzi indywidualnie. Umiejętnie koordynuje działania, śledzi postępy i reaguje na bieżąco, prowadząc zarazem analizę rynku. Dodatkowo w ofercie wirtualnej asystentki mieści się:
- wsparcie finansowe z zarządzaniem budżetami projektowymi i analizą wydatków włącznie,
- wsparcie w rekrutacji i adaptacji nowych pracowników oraz podnoszeniu ich kwalifikacji,
- tworzenie i edycja treści multimedialnych, m.in. stron internetowych, materiałów wideo, grafik, animacji,
- wsparcie techniczne w związku z zarządzaniem stronami internetowymi, optymalizacją SEO, konfiguracją oprogramowania i rozwiązywaniem wszelakich problemów
Kontakt z Amazing Agency Paulina Słowińska:
mail: amazing.agency.pslow@gmail.com
tel: 664-784-365
https://www.facebook.com/profile.php?id=61559985941028
Artykuł sponsorowany